dinsdag 6 december 2011

Pakjes avond met vriendinnen


Gister avond een gezellig avondje met vriendinnen gehad. We hadden lootjes getrokken en moesten zelf een cadeau verzinnen. we hadden namelijk geen verlanglijstje gemaakt. Ik had mijn vriendin Ayten getrokken en zij werkt in een bloemen winkel en eens in de zoveel tijd staat ze ook op de zondag markt van Den-Bosch, dus het maken van een bloemenkraampje was niet zo'n moeilijk besluit. Ze vond hem echt super gaaf en was er erg blij mee.

ben benieuwd wat jullie er van vinden

3 opmerkingen:

  1. Wat super leuk gemaakt. Ik kan me voorstellen dat ze er heel blij mee was.
    De kalendertjes op ons blog zijn van Doeading, je kunt ze per 10 kopen.
    Wij hebben een driehoek gemaakt van cardstok van 13,5 bij 27 en dat gevouwen.
    Leuk dat je de kalendertjes mooi vind!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Debby,

    Wauw, wat een knappe creatie en wat veel werk , niet ? Maar zo mooi !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt super leuk uit zeg! Echt een geweldig leuk idee en heel mooi gemaakt.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-