zondag 11 december 2011

Stoere Piraat



om de jarige op zijn verjaardag een saaie witte envelop te geven met geld erin vind ik niet zo leuk. Dus ik maak  mijn eigen geft vloppie. Deze keer in een bruin tint. met een stempel afdrukje van Edwin als piraat. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copic markers en het papier is afkomstig van een papier blok die ik bij het boekvoordeel winkeltje gekocht heb. de pareltjes heb ik met de perlen pen gemaakt.

weer erg benieuwd naar jullie reacties
nog een fijne zondag


2 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat je ook volger bent geworden Debby:0) Wat een stoere envelop, leuk idee!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-