zaterdag 21 januari 2012

druk druk druk

Ben druk bezig met de laatste kraam bedankjes. Als het even mee zit zijn ze morgen klaar en kan ik ze aankomende week bij de aanstaande ouders afgeven.

Ook ben ik me een beetje aan het verdiepen in distress inkt....... heb wat filmpjes bekeken op youtube en ik moet zeggen dat met het inkleuren met distress inkt ook wel heel erg aanspreekt. heb hier alleen zwart liggen dus heb een probeerseltje gemaakt. en ik moet zeggen voor de aller eerste keer is het me aardig gelukt. al zeg ik het zelf. als ik even tijd heb morgen ga ik er een kaartje mee maken en mogen jullie je oordeel geven.


even een vraagje aan de ervaren distressers onder ons, welke kleuren zijn voor de beginner een must have om mee te beginnen denk daarbij vooral aan huidskleur en haar kleur. en weet iemand een leuk goedkoop adresje??? info is altijd welkom je kunt me ook altijd een mailtje sturen  mijn mail adres

verder baalde ik vanmorgen enorm. had een neo counter geinstaleerd op mijn blog, is hij vanaf morgen alleen nog maar betaald verkrijgbaar, dus de hele dag bezig geweest om een nieuwe te vinden en te instaleren. is me uiteindelijk gelukt, maar helaas staat de teller nu dus weer op nul komma nul. Baal daar zo van, vind het echt zo jammer want vind het erg leuk om te zien waar al mijn blog bezoekers vandaan komen en ik had al bezoekjes uit landen gekregen waar ik het nooit van verwacht had. thailand, singapore, brazilie, maar goed niets aan te doen. hopelijk doet deze het langer.


1 opmerking:

  1. Hoi Debby, ik bij jouw vorige bericht al een stukje gezet over distress. En je kunt ook in je statistieken zien waar je bezoekers vandaan komen.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-