vrijdag 13 januari 2012

I hope you have a great day


Ik zat even in een creatieve dip. dus heb ik weer eens op mijn gemakkie mijn oude magnolia magazines erop nageslagen. Zo leuk om soms weer eens terug te lezen. En zo zie je wel eens wat waarvan je denkt dat ga ik ook proberen. sommige dingen zijn makkelijk gezegd dan gedaan. maar ik vond deze luchtballon zo leuk. dus die ben ik gaan maken. Mijn moeder is bijna jarig en haar lievelingskleur is zwart dus speciaal voor haar een ballon in zwart en grijs tinten.


I had a creative dip today . So I was looking back to my old magnolia  magazines. So nice to see some creations back again. And saw something that i want to try. Some things are easier said than done. but I found this beautiful balloon and i'm trying to make it fot my mother. My mother's birthday coming up and her favorite color is black so specialy for her a balloon in black and gray colors.

bedankt voor jullie bezoekje weer en voor iedereen een heel fijn weekend




5 opmerkingen:

  1. Erg leuk Debbie, die ballon is heel origineel, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Debby dit zal Carla wel mooi vinden.
    Ja sorry voor het kerstkaartje daarom kun je er dit jaar niet vroeg genoeg mee beginnen.
    Leuk patroontje van die luchtballon kun je mij de link toesturen.ik moet een kinderkaartje maken lijkt mij wel leuk die ballon.
    Je blog ziet er leuk uit.
    Fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hier nog effe heb je blog doorgefietst wat leuk die geboorte bedankjes en je andere kaartjes supermooi allemaal Debbie.
    En je gaat internationaal goed van je.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Debby,
    kan weer reacties achterlaten, heb net chrome gedownload:0)
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt! erg apart en origineel, daar zal je moeder zeker blij mee zijn!
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn mini challenge blog en ben benieuwd naar je creatie...veel suc6!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-