dinsdag 8 mei 2012

Dikke knuffel ........!!!


Wat super om zoveel reacties te krijgen op mijn vorige kaartje. Erg leuk om al die reacties te lezen. Dat maakt het bloggen juist zo leuk. Deze keer geen vierkant kaartje maar eentje in een aparte vorm. Dat was ook de uitdaging die er op sommige challenges gevraagt werd. En aangezien ik wel van een uitdaging hou ben ik daar mee aan de slag gegaan. Ook deze keer geen magnolia stempel maar eentje van "the Greeting Farm" vond deze stempel zo leuk en stoer. De bloemen komen uit mijn ruime collectie, de brad komt bij boekvoordeel vandaan de takjes zijn een stans die ik ooit eens op een beurs gekocht heb. De vlinder is ook een stans volgens mij van cheery linn en de borderpons is van Martha Steward en ik heb het afdrukje ingekleurd met de copic markers. Kan merken dat ik sommige kleuren toch wel regelmatig gebruik. dus moet volgende maand als ik mijn overblijf centje beur maar weer eens bij harolds wat copics bestellen. Ben er achter gekomen dat de copic ciao's daar het goedkoopste zijn namelijk maar 2,50€ per marker.

Met deze kaart doe ik natuurlijk ook weer mee
aan een aantal challenges namelijk aan die van:

Het zijn niet zoveel challenges geworden. hahaha voor sommige was ik al te laat en bij de een mocht je alleen magnolia stempels gebruiken. dus deze keer maar 2 uitdagingen om aan mee te doen.

allemaal een fijne dinsdag. vandaag mijn langste werkdag van de week, maar gister ging het lekker dus dat gaat vandaag ook wel helemaal goed komen

Liefs Debby ♥

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Debby.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart weer debby
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Debby,
    Wat een appart kaartje, de pons van Martha Stuward
    is heel mooi. Denk dat ik hem ook een keer koop.
    lieve groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart.En wat een leuk afdrukje!!

    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even een paar posten terug gekeken want ik loop een beetje achter en dan had ik gisteren ook nog internetproblemen met UPC maar ik ben weer helemaal bij hier bij jou en heb al je prachtige creaties weer bewonder. Het ziet er allemaal weer toppie uit en ik las ook nog dat het met de kilootjes heel goed gaat dus meid.......en dikke knuffel voor jou, die heb je wel verdiend!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is pretty! I love the blue and white. :)
    Thanks for playing with us at {ANYONE FOR ANYA}!

    Luvs,
    Annie Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh this is so pretty, gorgeous colours too. Thanks you for joining us at Anyone for Anya this week.

    x M

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-