vrijdag 24 augustus 2012

Circus Renz

 
Goede avond allemaal
deze keer geen scrap knutsel
ben wel ergens mee begonnen
maar heb nog geen tijd gehad om het af te maken

Ben namelijk net terug van het Circus
Vorige week werden we blij verrast
met 2 gratis kaartjes voor het Circus
en wie wil dat nou niet een gratis uitstapje
dus ben ik er samen met mijn dochter heen gegaan
we zijn al wat eerder gegaan
want als wij vrijkaartjes in de bus krijgen
krijgen andere dat natuurlijk ook
dus we waren ruim op tijd
zijn nog even een rondje om het circus heen gelopen
en daar kwamen we deze olifanten tegen
dierenvriend als mijn kind is
moest ze daar natuurlijk even mee op de foto
We hebben een hele leuke gezellige avond gehad
 
morgen komen er ook geen scrapknutsels van mijn hand
want ik ga samen met mijn vriendinnetje
naar de beurs in DenBosch
en s'avonds naar de verjaardag van mijn schoonmoeder
maar zondag ga ik al mijn nieuw gekochte
spullen uitproberen
 
Fijn weekend allemaal
Liefs Debby ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-