zaterdag 20 oktober 2012

Diploma ..... !!!

 
Daar waren we weer met een creatie
het was even een dagje stil
maar heb vandaag weer lekker gefreubeld
Ik heb een kaartje gemaakt
met een stempel van Saturated Canary
ik vind deze stempeltjes zo leuk
En deze paste toevallig erg goed
bij de kaart die ik moest maken
De vriendin van mijn neefje
is geslaagd en heeft haar Diploma gehaald
en dat is natuurlijk een kaartje waard
Nou maar hopen dat ze
snel werk vind als Juf
want tegenwoordig heb je niet
zo snel een baan gevonden
 
Nou dat was het weer voor vandaag
Ik ga nog wel ff verder freubelen
maar deze kaart wou ik
even aan jullie laten zien
 
 alvast bedankt voor jullie blog bezoekje
en de reacties die jullie hebben
achter gelaten
Fijne avond nog -xxx-
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Hallo Debby, loop wat achter op je blog, maar wat een mooie dingen heb je de afgelopen periode weer gemaakt. Deze kaart is ook weer erg "geslaagd" (lol). Dit papier blijft mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartje ziet er weer prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje en erg lief afdrukje.
    Je memobord ook erg mooi gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-