donderdag 11 oktober 2012

snoeppotje............!!!

 
Ja ja ..... geloof het of niet
maar dit potje heb ik vanmorgen
nog even snel gemaakt
in bed bedacht ik me vannacht dat een kaartje alleen
niet zo heel erg leuk was om te geven.
Heb dus snel nog even een potje gepimpt.
vanmiddag dochterlief even snoepjes
laten halen bij de Jamin
en dan hebben we een leuk cadeautje om te geven
Het is vandaag namelijk de dag van
"de tussen schoolse opvang"
en dan worden alle overblijf moeders
in het zonnetje gezet,
heel erg leuk dus en wat we vanmiddag
gaan doen weet ik niet
Maar onze leiding gevende
doet niets voor zichzelf
en dat vonden wij als overblijf moeders niet leuk
dus hebben we allemaal wat centjes
betaald en nu kopen we ook iets voor haar
en een leuke kaart heb ik natuurlijk ook gemaakt
maar die mag en kan ik nog niet laten zien
dat is namelijk een DT-creatie
dus daar moeten jullie nog even op wachten
 
ik doe mee aan de challenge van:
  
Liefs Debby ♥

10 opmerkingen:

  1. Beautiful altered item ! Love the image :o) Thank you for joining us this week at Craft Room challenge and good luck, hugs NIKKI DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet project! I love that image! Thanks so much for joining us at Anything Goes this week, hope to see you again soon! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your altered sweet jar, just lovely. Thanks for joining us at Craft Room Challenge and good luck. Julia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable stamp, love the colors you've chosen.

    Thanks for playing with us at Party Time Tuesdays!

    ~Melissa, PTT DT
    kelseymel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cuuute!! Love Magnolia animals! Thanks for playing at PTT!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful idea, love the colours and your image, thanks for joining our challenge at Anything goes, Gaynor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous altered jar, and a wonderful way to recycle! Thanks for joining in with our Alter It theme over at the Craft-Room Challenge.

    Maria xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-