maandag 25 maart 2013

Kaart gemaakt voor mijn mannetje !!!

 
Dit is al een wat oudere kaart
maar was hem vergeten te plaatsen
mijn mannetje was de 15de van deze maand jarig
en hij doet sinds kort aan kickboksen
een vriend van ons is zijn eigen school begonnen
Nou vond hij het erg leuk om te doen
dus moesten er kickboks handschoenen komen
maar die waren nog niet op tijd binnen
dus heb ik een kaart voor hem gemaakt met
een tegoedbon erin voor zijn handschoenen
s'avonds bracht die vriend ze mee
en deze week kan hij ze dan voor de
eerste keer gaan gebruiken
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat een super kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je mannetje Debby en wat een superstoer kaartje heb je voor hem gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-