dinsdag 26 maart 2013

Speciaal voor jou !!!

 
Vorige week een gezellige freubel avond
gehad met mijn freubelmaatje.
Maar de kaart kwam die avond niet af.
en hij is eigenlijk een paar dagen blijven liggen
Maar hij is nu toch eindelijk af.
 
Heb gebruik gemaakt van deze super leuke
magnolia stempel, vind haar zo leuk in
haar bunny pakje,
Het veertje heb ik van mijn
freubelmaatje gekregen
en past er echt heel erg leuk bij
ook weer gebruik gemaakt
van de vlaggen stans van NOOR Design
en ook de alfabeth stans van noor gebruikt
 
Fijne dag allemaal vandaag
Liefs Debby ♥

6 opmerkingen:

  1. Eine tolle Karte ist das. Das ist eins der Motive von Magnolia, die ich ganz niedlich finde. Liebe Grüße Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk geworden!!!
    ik heb nog steeds niet kunnen freubelen,ik heb zelfs nog geen tijd gehad om mijn spullentjes van de beurs een plekje te geven......
    liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje ook mooi trouwkaartje en het kaartje voor je man.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Debby, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-