zaterdag 15 juni 2013

strandhuis doosje + albumpjes gemaakt !!!

 
Echt een hele leuke dag gehad bij
de scrapsjop in Grave
Om 10.00u werden we hartelijk ontvangen
met een kopje thee en een stroopwafel.
daarna zijn we naar het workshop gedeelte gegaan
en kregen daar van Monique de uitleg
over hoe we dit leuke strandhuisje
doosje, en albumpjes moesten maken

 
Om 12.00u werden we verrast met een zeer lekkere lunch
heerlijke sandwiches met tonijn, zalm en gezond
keuze aan drinken genoeg. Het was
echt allemaal perfect geregeld

 
Daarna snel verder met mijn huisje en boekje
want we waren nog niet helemaal klaar
we zijn van 10.00u tot 15.00u bezig geweest
en ik ben erg blij met het resultaat
Dit is niet de laatste keer dat ik daar een
workshopje gevolgd heb, want het is echt de moeite waard
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Helemaal super geworden Debby, wat ziet dit er leuk uit en geweldig dat jullie zo hebben genoten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad , en wat een leuk projectje hebben jullie gemaakt
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoihoi
    was echt superleuk ...........en wat is die van jou weer super geworden!
    ik ga m vanavond afmaken.......
    en inderdaad gaan we daar nog eens heen......
    fijn weekend!
    liefs van je freubelmaatje......xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-