woensdag 19 juni 2013

super gezellige dag gehad

Vandaag een super gezellige dag gehad.
Moest vanmorgen eerst werken
daarna ben ik wezen scrap shoppen met
mijn vriendinnetje en freubelmaatje Ayten.
en vanavond gezellig wezen uit eten,
en morgen dan beginnen we de dag met werken,
overblijven en boodschappen doen en s 'avonds
komt mijn freubelmaatje gezellig freubelen
want in de scrap shop hebben we hele leuke
nieuwe ideetjes op gedaan en ik moet nog een aantal
 bedankjes maken voor de leerkrachten
want mijn meisje is over 1weekje
geen basisschool kind meer
maar gaat dan naar het voortgezet onderwijs
woeha mijn kleine meisje word GROOT !!!

1 opmerking:

  1. was inderdaad heel gezellig!!!
    en we gaan heel snel weer..........
    vond het echt een leuke winkel!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-