zaterdag 13 juli 2013

asperge pot gepimpt tot spaarpot


Ik heb weer eens een leuk leeg potje gepimpt.
En zoals jullie kunnen zien zit er geld in.
ik had dit potje eigenlijk gemaakt om geld in
te sparen voor de Kreadoe eind oktober begin november.
maar nu komt mijn lieve mams in ons flatje op onze
hondjes passen dus gaan we over 3weekjes toch nog
8dagen naar de zon met het vliegtuig. dus alle gespaarde centjes
gaan nu toch maar mee op vakantie en moet ik maar wat beter
gaan sparen voor de Kreadoe als we terug zijn van onze
zomerse vakantie
 
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Superleuk gedaan Debby en wauw wat heerlijk dat jullie toch een weekje naar de zon gaan, hoe leuk is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-