donderdag 11 juli 2013

Vrolijke groetjes


Gister ging ik eigenlijk alleen een bakje thee leuten
bij mijn vriendin en freubelmaatje Ayten.
Maar we belande op een gegeven moment
in haar freubel domein en toen heb ik daar dit kaartje gemaakt
met deze leuke bestie stempel.
het werd zelfs zo gezellig dat ik daar samen met
mijn meisje heerlijk in de tuin heb gezeten s'avonds
en ook nog getrakteerd werd op een onverwachtse maar
zeer leuke barbecue, en wat was het lekker allemaal
 
maar nu ga ik weer snel stoppen
want mijn freubelmaatje staat voor de deur
ze komt vanavond gezellig een avondje bij mij freubelen
 
Liefs Debby ♥

3 opmerkingen:

  1. Kijk die Debby ook aan de Bestie, wat is je kaartje super geworden meis. En dat soort dagen zijn het leukste, heerlijk onverwachts en dan genieten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Zeer lief kaartje en geniet van alles

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was zeker gezellig...........
    en morgen lekker naar rheden..........
    liefs.....xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-