donderdag 15 augustus 2013

Vakantie label tag boekje !!!


Afgelopen zondag zijn we thuis gekomen van vakantie en er waren een paar hele mooie foto's van mijn meisje en mij bij die ik erg graag in een speciaal label / tag albumpje wou stoppen. dus van de week ben ik naar de Kruidvat gegaan, om onze foto's af te drukken in zwart wit.
 

 
Op de voorkant van het albumpje heb ik de tekst you and me geschreven, omdat dit echt een boekje is van mijn meisje en mijzelf.

 
In het albumpje heb ik ook tags / labels gestopt met foto's van ons saampjes en ook wat tekst erbij zoals waar we waren en wanneer de foto genomen is, maar omdat ze op de bovenste foto niet te zien zijn omdat ze verstopt zitten heb ik ze er even uit gehaald zodat jullie ze ook kunnen zien

3 opmerkingen:

  1. hoihoi,erg leuk geworden.....maar ik mis het stempelafdrukje...........
    liefs....xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt inderdaad Ayten, ik vond het er toch niet zo leuk bij staan. dus heb ik hem maar zonder gemaakt. hahaha

      Verwijderen
  2. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Debby, wat ziet dat er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-