donderdag 1 augustus 2013

Weer een jaartje ouder ............. !!!


Gister een gezellig dagje gehad. Ook al doen wij niet
echt aan jarig zijn en verjaardagen vieren, toch kwamen
er gister wat vriendinnen en familie langs om me te
feliciteren met mijn 36ste verjaardag. En ik moet zeggen
dat ik het wel erg gezellig vond dat ze even een gebakje
kwamen eten en aan m'n verjaardag gedacht hadden
 
Van mijn meisje heb ik die hele leuke freubeltas gekregen
zodat als ik bij mijn vriendin ga freubelen, Op de vrouwenclub
 of bij een kennis ik makkelijk al mijn spulletjes mee kan nemen.
Verder heb ik van mijn mannetje en meisje samen een nieuwe
lens gekregen voor op mijn camera en ook nog een leuk
envelopje met inhoud om te besteden op de
Knotsgekke scrap en kaartendagen in Den-Bosch
Verder van mijn vriendinnen een bon van ici paris en kruidvat
gekregen en van de familie ook envelopjes met inhoud
en jullie kunnen wel raden waar ik dat geld uit ga geven.
 
En ik heb ook nog 3 leuke zelf gemaakte kaarten gekregen.
Die met de Boedha erop heb ik van mijn mams, met de
bestie erop is van mijn freubel vriendinnetje en die andere
hahaha die heb ik zelf gemaakt voor mijn overblijf coördinatrice
die koopt altijd kaartjes bij mij om collega's te feliciteren
dus nu kreeg ik een mijn eigen gemaakte kaart weer terug
En dat lieve kleine kaartje "voor jou" heb ik van een cliënt gekregen
 
Ik ben dus goed verwent
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd. Wat ben je lekker verwend.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd en zo te lezen heb je een leuke dag gehad
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee deb,
    waar is mijn leuke potje met schelpjes enzo????
    liefs........xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hahaha toen ik het berichtje aan het type was dacht ik er ineens aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Debby en wat ben je verwend zeg ook al vier je het niet echt, super de super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-