zaterdag 13 september 2014

Cadeautje bruiloft van Franci & Carolien !!!

Goede Morgen Allemaal
 
gister een super gezellige bruiloft gehad van Carolien en Franci. Ben nu nog een beetje brak en hoofdpijn omdat er in de tent ook gerookt mocht worden, was een bruiloft in de achtertuin, maar ze hadden het allemaal picobello voor elkaar.
 

Met 4 vrouwen waren we van de vrouwenclub uitgenodigd op het feest en ik heb dit potje gemaakt, we hebben er met z'n alle geld in gedaan aan . Heb het zelfde afdrukje gebruikt als die ik op de kaart gebruikt heb, Naast het afdrukje heb ik de namen van het bruidspaar gezet. toen aan beide kanten bloemen en op het laatste vakje staat de datum van de trouwdag. Bovenop heb ik 4 labeltjes vast gemaakt met een brad en op de labeltjes staan de namen van de dames die geld in de pot gedaan hebben, het woordje LOVE en wat houten hartjes en de creatie was klaar

 
Hier nog een foto van de kaart en het geldpotje samen. Op het laatste moment hebben we alles ingepakt want de dames moesten allemaal nog iets op de kaart schrijven. Nu ga ik me maar eens douche want we moeten zo weer naar het hockeyveld om onze dochter aan te moedigen.
 
Fijne zaterdag allemaal en een goed weekend
Liefs Debby ♥
 

6 opmerkingen:

  1. word een beetje saai om steeds hetzelfde te zeggen maar doe het toch!!!
    wederom weer erg leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby

    Super leuk gemaakt weer .
    en ja als er gerookt wordt is inderdaad niet zo prettig .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ideetje en super gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yes! Finally someone writes about maigrir du visage.


    Feel free to surf to my web blog :: maigrir des hanches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yesterday, while I was at work, my sister stole my apple ipad and
    tested to see if it can survive a thirty foot drop, just so she can be a youtube
    sensation. My apple ipad is now destroyed and she has 83 views.
    I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!



    Have a look at my homepage - mincir des bras

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-