zaterdag 4 oktober 2014

For You........... Happy BDAY !!!

GOEDE MORGEN
 
 
Wat een heerlijk weertje, s'morgens vroeg is het nog een beetje koud, maar het zonnetje schijnt en dan vind ik de herfst toch zo mooi. De blaadjes aan de bomen beginnen te verkleuren, s'avonds is het weer wat eerder donker dus kunnen de kaarsjes weer aan, en het is heerlijk weer om lekker binnen te freubelen en heerlijk creatief bezig te zijn met je hobby, welke dat dan ook mogen zijn.
 
 
Ik was vanmorgen weer eens belachelijk vroeg wakker, Om 5.00 uur kon ik al niet meer slapen en om 5.30 uur ben ik dan ook maar opgestaan want dan kan ik het in bed ook niet meer houden en dan ga ik liggen woelen en draaien en daar heeft mijn man dan weer last van dus ik ben maar opgestaan. Eerst de hondjes even uitgelaten, was lekker rustig op straat hahaha en daarna lekker bakkie thee voor mezelf gezet, croissantje erbij en muziekje aan gezet en met 100% NL op de achtergrond heerlijk aan de freubel gegaan. Eerst maar eens in mijn bak met afdrukje geneusd en daar kwam ik dit schatje tegen. en ben lekker aan het kleuren gegaan met Twinkling H2O


 
Toen ik klaar was met kleuren ben ik op zoek gegaan naar het papier, eigenlijk zou ik het andersom moeten doen. eerst het papier uitzoeken en daarna pas gaan kleuren. Ik neem me ook iedere keer voor om dat te gaan doen, want dat is natuurlijk de meest logische volgorde, maar ik doe het meestal lekker anders om, eerst lekker kleuren en dan pas papier zoeken.........beetje dom eigenlijk want vaak kom ik tot de conclusie dat ik helemaal geen papier heb in die kleur, wat op zich ook al raar is want inmiddels hebben we een hele verzameling aan papier, maar dan juist net niet dat ene kleurtje. Maar nu had ik die gelukkig wel en ook nog even in mijn rest papier bak gesnuffeld en daar kwam ik ook nog hele leuke afvalstukjes tegen om op deze creatie te gebruiken. Benieuwd wat jullie er van vinden

1 opmerking:

  1. ook alweer zo een lief leuk stempeltje!!!!
    ook die wil ik!!!
    uiteraard ook weer een heel leuk kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-