zaterdag 31 januari 2015

Enjoy............. !!!

Wat heb ik de laatste tijd toch weer een plezier in het freubelen. Gewoon lekker creatief bezig zijn in de keuken waar ik  mijn eigen vertrouwde hobby plekje heb. Ik kan dan zo genieten in mijn bobby domein. Kan daar ook lekker de boel de boel laten en de volgende dag verder gaan waar ik gebleven was. Vandaag ben ik naar Heesch geweest om nieuwe spulletjes te kopen en ben daar net heerlijk mee aan de slag gegaan
 
 
Heb een nieuwe Dutch doobadoo shape-art mal gekocht en daar moest ik natuurlijk gelijk een creatie mee maken. Heb ook mijn nieuwe papier van Joy gebruikt en van mijn nieuwe stans van Noor-design
 
 
Het afdrukje is van Whiff of joy Henry mouse. Is het geen schatje die muis. Ik ben helemaal verliefd op hem...... ♥ .......smelt. Henry heb ik ingekleurd met distress inkt en markers.
 
Voor nu zeg ik weer fijne avond. Ik moet nu eerst even een kaart gaan maken voor mijn Mams. Ze word donderdag alweer 65 en dat verdient een speciale kaart om op de bus te doen en dat verdient ook een giftcard kaart want ze krijgt een kleding bon van me, want anders gaat ze weer dingen voor andere ermee kopen en dat vind ik niet leuk. Dit is echt helemaal voor haar alleen.


1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-