zondag 15 november 2015

Horloge gemaakt ..... !!!

 
Wat een vieze druilerige herfst dag is het vandaag. Mooi weer om creatief bezig te zijn.
 
 
Dat hebben we vandaag dan ook heerlijk gedaan. Manlief en dochterlief lagen allebei nog lekker te slapen toen ik dit leuke horloge gemaakt heb.  Ik  ben er erg blij mee, vooral  met de goede service van Thea wrinkel. Op de kreadoe beurs had ik een klokje bij haar gekocht en die bleek bij thuiskomst niet te werken. Na een mailtje heeft ze kosteloos een nieuwe naar me opgestuurd. Toen bleek de 1ste verzending verloren te zijn gegaan in de post en ze heeft hem nogmaals kosteloos naar me op gestuurd. Echt een super service...............Bedankt Thea
 

 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-