dinsdag 10 november 2015

WISH............................!!!

 
Mijn eerste kerstkaart van dit jaar is een feit. Nog een flink  aantal te gaan.
 
 
Maar met de nieuwe magnolia stempels is dat toch echt geen straf. Want wat zijn het schattige stempeltjes. Ik vind vooral Tilda met sneeuwpop op de hand helemaal het einde

 
In de binnenkant heb ik ook een nieuw stempeltje gebruikt ooooo wat ben ik stiekem weer verliefd op de nieuwe magnolia collectie


Zo nou maar aan de volgende creatie beginnen
Liefs Debby ♥

1 opmerking:

  1. Nou wat een schitterende kerst kaart, heel mooi gemaakt !
    Dat zal je vast uitnodigen om er nog meer te maken ☺
    Je kunt wel mee doen met onze challenge bij De Egel....
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-