zondag 13 december 2015

Happy Christmas...........!!!

It's a season to be jolly lalalalala lala lala

Ik zie de vogeltjes dit liedje al helemaal zingen samen zo zittend op de tak. Kreeg echt een kerst gevel toen ik deze leuke afdrukjes op pintrest tegen kwam. En aangezien ik nog een hoop kaartjes moet maken en ik eigenlijk helemaal geen zin heb om kerstkaartjes te maken heb je soms toch dat je een paar kaartjes maken moet.  
 
 
Bij sommige mensen kun je gewoon niet aankomen met een gekochte kaart. Die zitten gewoon echt op een zelf gemaakte creatie te wachten. Zo ook de dames waar ik straks naar toe ga om een houten kerstboom te knutselen. dus heb ik me gister toch maar even terug getrokken in mijn hobby keuken en ben ik aan de slag gegaan met deze 2 exemplaren 

 
Nu snel verder want ik heb 4 kaartjes nodig. Ik ben dus pas op de helft dus snel nog even verder voordat het 13.00u is
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-