zondag 13 december 2015

Omdat we je missen............!!!

 
Mijn dochter zit al jaren op hockey en mijn man is dit jaar coach van haar team. Nou is er een meisje die al een langere tijd thuis zit met een blessure dus heb ik even een kaartje voor haar gemaakt.
 
 
Biij de eerste zaal training van dit seizoen hebben alle meiden van het team er wat in gezet en 5december zijn we met een aantal ouders en meiden op ziekenbezoek geweest.

 
 
De zieke wist van niks en ze was dan ook blij verrast met de komst van de meiden, het thee pakket dat we als team cadeau hebben gegeven en de kaart. Kati hopelijk ben je snel hersteld en kun je op het veld weer lekker een potje met ons mee ballen
 
Liefs Debby ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-