maandag 28 maart 2016

Have yourself a merry little christmas !!!

Terwijl de wind hier echt om het huis een raast kom ik jullie op deze 2de paasdag een kerstkaart creatie laten zien. Het is alweer bijna eind maart en dat betekend dat ik weer 2 kerstkaart creaties aan jullie moet laten zien.


Dit is voor de maand Maart de eerste creatie. Ik heb dus nog 3dagen de tijd voor de 2de kaart. Ik heb deze fancyfold kaart gemaakt. Deze kaarten heb ik zo gekocht bij de action. Super handig en ook nog lekker goedkoop.


Denk dat ik vandaag maar aan het 2de kerstkaarten voor deze maand ga beginnen. want Vanavond komt mijn meisje eindelijk weer naar huis. Ze is met school op ski kamp in Oostenrijk en heeft het na 5dagen echt wel gezien daar en wil HEEEEEEEEEL graag weer naar huis, Ze heeft overal pijn, voelt zich niet lekker heeft hoofdpijn en is misselijk, dus vanavond lekker weer richting Nederland en Nijmegen

2 opmerkingen:

  1. wauw, wat ziet dat er superzzzz uit ! knap gemaakt hoor, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf modelletje en mooie kleurcombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-