zondag 27 maart 2016

SCRAP 'N CHAT CREATIE VAN 15MAART

 LANGE TIJD NIET GEZIEN:

jeetje wat is het alweer een tijd geleden dat ik hier een creatie neer heb gezet. Moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig tijd en zin heb om te freubelen. Maar als er een SOL is vind ik het wel weer erg leuk om daar aan mee te doen


15 maart was er weer een Scrap 'n Chat bij HobbyVision en hij werd gegeven door Tiets


Wat maakt ze toch altijd leuke dingen en wat super dat ze die dan in een sol met ons wil delen. Die avond heb ik alleen de basis creatie gemaakt en daarna ben ik aan de freubel gegaan


Maar het blijft dan meestal nog even een tijdje liggen en zo dus ook deze creatie. Ik wist in ieder geval al voor wie ik hem ging maken dus dat was al een voordeel. Ons nichtje zit voor 4 á 5 maanden voor studie in Southampton en daar gaat deze creatie ook naar toe


Op alle labels in het kaartje hebben we een berichtje geschreven. Mijn man en mijn dochter ook allebei hun eigen berichtje

en dit is de creatie in zijn geheel geworden. Het was een hoop werk maar wel erg leuk om te doen. Dinsdag of woensdag gaat hij aan zijn reis naar Engeland beginnen.

FIJNE PAASDAGEN
LIEFS DEBBY ♥


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden!
    Ook leuke teksten....zijn dat stempels?
    Groetjes Ayten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi

    sommige zijn stempels maar sommige zijn ook teksten die ik op internet gevonden heb en heb afgedrukt.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-