zondag 2 juni 2019

K.I.C. challenge maand Juni

Een nieuwe maand dus ook weer een nieuwe challenge bij Kaart inspiratie.  deze keer mag je helemaal zelf weten wat je maakt als het maar een mannen / vaderdag kaart is.


Dit is mijn creatie geworden. ik heb er een gewone mannenkaart van gemaakt. en een afdrukjes van Henri Mouse gebruikt.

Oja de kaart moet nog aan een ding voldoen gebruik iets van de inspiratie-foto. zoals jullie kunnen zien heb ik gebruik gemaakt van de kleuren blauw en bruin.



benieuwd naar wat jullie van deze uitdaging maken.

Liefs Debby ♡




1 opmerking:

  1. Een heel leuk kaartje is de jouwe geworden Debby, lief ook dat muisje op de fiets.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-