zondag 9 juni 2019

Explosie box toren deel 1



project in ontwikkeling. vanmorgen op YouTube naar een wegbeschrijving gezocht van explosie box. uit eindelijk een leuke creatie gevonden en er mee aan de slag gegaan.


maar een gewone explosie box is natuurlijk weer niet goed genoeg er moet ook nog een toren in.....pfff heb me weer wat op de hals gehaald. hopelijk is mijn dochter straks blij met het eind resultaat want het moet (als het straks af is) een foto explosie box worden met foto's van haar en haar beste vriendin.

en mam.....ik wil dat dan graag woensdag geven want dan heeft ze haar examen uitslag..... gaat dat lukken. MAAR NATUURLIJK ... .. hahaha..... dus nu weer snel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-