zondag 28 juli 2019

w.i.p : puppy album Mexx

Mag ik jullie even voorstellen 
Dit is onze MEXX

mexx is onze 3de franse bulldog en van die andere 2 heb ik ook een puppy album gemaakt. dus moet die er van onze Mexx ook komen. En zo nieuwsgierig als hij is moet hij natuurlijk even komen kijken


wat ben je toch allemaal aan het doen daar in de keuken vrouwtje....want ik.hoor en ruik niks dus je bent niet aan het koken.......nee Mexx dat klopt het vrouwtje is bezig met het maken van een scrap album......want kleine puppy' s worden zo snel.groot. dat we de puppy tijd vast willen leggen


Dus dan kom.ik in dat gekke ding te staan??? ik heb even aan de punt geroken, maar je kunt het niet eten..... dus zet mij maar weer op de grond vrouwtje.....kan ik weer lekker slapen....of mijn grote bullen broers pest.... oke kleine dondersteen. gaat het vrouwtje lekker verder aan de fröbel 

liefs Debby

2 opmerkingen:

  1. Hihih, hoe leuk is dat, wat een dotje!
    Succes met je album, dat zal zeker mooi worden van wat ik nu al zie, en herinneringen zijn altijd super om in zoiets te verwerken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik werd een beetje van je project afgeleid door iets super schattigs op de achtergrond! Wat een schatje! Wij hebben altijd boxers gehad, nu nog een boxerdame en een klein mixje er bij, maar ooit zou ik ook nog wel een frans bulletje willen. Heel toevallig heb ik een paard dat Mexx heet, grappig. Erg leuk om straks alle foto's in je prachtige album te kunnen bewaren, geniet van jullie nieuwe aanwinst! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-