zaterdag 14 september 2019

Gnome kerstkaart....!!!

Ik ben altijd al gek geweest van gnoompjes. vind ze zoooooo cute. En nu mon ami een gnome stans heeft uitgebracht moest ik die natuurlijk hebben.

Het weer buiten is nog steeds lekker. volop zonneschijn maar ik heb vandaag mijn eerste kerstkaart gemaakt 


Heb papier van joy crafts/ Noor design gebruikt en een kerstbal mal van Dutch doobadoo en natuurlijk de gnome van mon ami en ook nog wat stansjes en stempels die ik bij ome Ali gekocht heb.


nog even een close-up van de Gnome.....is hij niet schattig ♡♡♡

Liefs Debby

Ik doe mee aan de challenge van:



11 opmerkingen:

  1. Hoi Debby,
    Ja Supercute die Gnooms en jij hebt er een geweldige kaart meegemaakt
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaart Debby!! Vindt de kleuren ook geweldig.
    En deze gnoom is super schattig.
    Ik heb er ook, ik hou van friemelwerk, maar het gekke is niet met deze poppetjes, raar he.
    (heb een andere)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! De gnome is idd super schattig! Fijne zondag, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely,

    Thanks for playing along with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable! Thanks so much for linking at JUGS this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous use of dies here Debby. Love the hint of colour on that cute gnome. Thanks for sharing with us at Just Us Girls this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I absolutely love the fun shape of your card and that gnome is just too cute! Thanks so much for joining us over at CRAFT Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely and adorable creation! Thank you for sharing with us over at Let's Craft and Create. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this is a wonderful creation! I love design and choice of colour!
    Thanks for playing at Crafty Creations Challenge.
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave kaart heb je gemaakt met die gnomes!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Let’s Craft and Create Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!
    Jolanda (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-