zondag 29 september 2019

whoa......happy birthday tag!!!

Op onze design team chat pagina heeft Astrid me uitgedaagd om mijn panpastel doosjes weer eens voor de dag te halen. Ooit eens op de beurs gekocht.....Maar er eigenlijk vrij weinig mee gedaan .

Dus vanmorgen op zoek gegaan naar de 5 doosjes die ik ergens moest hebben liggen en er mee aan de slag gegaan


met deze verjaardags tag als eind resultaat. was weer een keer leuk om te doen. Maar weet ook weer dat dit niet echt mijn ding is.

ik doe mee aan de challenge van

Liefs Debby 

6 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Debby! Wat een leuk aapje is dat! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha waar die chat al niet goed voor is.
    Maar fijn dat je ze gevonden heb en er gelijk mee aan de slag gegaan bent.
    Ik vind het mooi wat je gemaakt heb, ook een erg lief aapje is het.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute, what a beautiful tag! Thanks for joining us at CRAFT Challenge this week,
    Andrea x
    GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superleuk, mooi achtergrondje en te leuk aapje! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig die vlekjes achtergrond bij dit lieve stoute aapje! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tag! Grappig zo dat aapje. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-