maandag 7 oktober 2019

Hello, travel buddy....!!!

al een hele tijd dit stempel afdrukje in mijn bezit....en ik wist precies wat ik er mee wilde gaan maken, maar elke keer kwam er een ander projectie tussendoor. want deze shadow box kaart heeft nog niet echt een bestemming. 


Maar ik heb hem gemaakt gewoon omdat ik het leuk vind.  zo maak ik wel vaker kaartjes en die belanden dan in een doos en komen weer eens voor de dag als ik geen tijd heb gehad om iets te maken voor een feestje of een verjaardag


De shadow box kaart kan uiteraard ook nog dicht en is gemaakt met een mal van ddbd....hoe kan het ook anders 

liefs Debby 

ik doe mee aan de challenge van:

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super Debby. Hou ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I absolutely love this. Thank you so much for taking part in #407 "Inside Out on the "Love To Craft Challenge Blog". DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-