zondag 20 oktober 2019

k.i.c challenge oktober


ik zit in het design team van kaartjes inspiratie challenge. halverwege dit jaar ben ik bij dit team beginnen dus de challenges waren allemaal al bekend. Maar sommige challenges zijn voor mij ook een hele uitdaging.

deze maand is de challege
"Steampunk"


 Dit is mijn 1ste creatie. veilig zonder poespas alleen maar stansjes knipsel en design papier gebruikt. foto maken voor de zekerheid want als het mislukt hebben we in ieder geval de foto nog


op deze foto heb ik embossing poeder en frantage toegevoegd om het een wat stoerder uiterlijk te geven..... best oké gelukt.


maar we vonden ook nog mica spray in onze verzameling en die ook nog over de creatie gespoten......nou is het wel steampunk genoeg denk ik zo.

liefs Debby 

1 opmerking:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-