zaterdag 11 juli 2020

Kerstbal....!!!

 Buiten lijkt het HERFST
maar het is toch echt ZOMER
maar we zijn bezig met WINTERse creaties


In de hobbyshop veldmaat zijn verschillende ballen binnen gekomen om allerlei leuke dingen mee te maken. meestal worden ze gebruikt om er een baby schoentje in te doen die gemaakt is van het geboorte kaartje, maar je kan er natuurlijk ook een hele leuke kerstbal van maken voor in je eigen boom


Ik heb de leuke flamingo stempel van carla creaties gebruikt van craft emotions, de kerstboom stans i van Joy crafts en ook de tekst maak het magisch is van joy. wat witte glitters erin van de Action...........en je hebt een leuk schud effect in je bal.

Mijn (zwarte) Franse bulldog was ineens een glitter hond want die lag precies onder me toen ik de glitters in de bal schudden en er dwarrelde dus allemaal glitters op zijn zwarte vacht


Als je de bal omdraait heb ik een kerstdorpje gemaakt, je kan er ook een tekst in zetten of een kerstgroet als je hem met kerst cadeau wil doen aan de familie in plaats van een kerstkaart. is ook leuk en weer eens wat anders


toen ik de bal dicht gemaakt heb heb ik de naad met een klein stukje doorzichtig plakband beplakt zodat hij niet zomaar los kan schieten, en aan de boevenkant heb ik de bal versierd met een kerstster stans en wat hulst blaadjes, Natuurlijk ook een lintje er door zodat we hem op kunnen hangen

Groetjes Debby

3 opmerkingen:

  1. Hoii Debby,

    Superleuk gedaan en idd geweldig om te krijgen natuurlijk .
    En de achterzijde ook zo mooi gedaan I love it .
    Fijne Zaterdag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, super om in je kerstboom te hangen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-