donderdag 30 juli 2020

Noor....!!!

Nu ook de laatste creatie bij de jonge ouders zijn kan ik de naam / geboorte slinger ook met jullie delen.


Ik heb niet alleen de naam maar ook de geboorte gegevens op de slinger verwerkt. Moest ik wel de vader soms even een appje sturen want dat wist ik uiteraard niet allemaal




De kleuren die ik gebruikt heb zijn ook de kleurtjes van de baby kamer. En zo past de slinger dus mooi bij de rest van het kamertje 



Het stempel afdrukje van het beertje en het konijntje heb ik van Pinterest gehaald en past weer echt bij deze jonge ouderd



Ik heb zeer ingekleurd met mijn zig markers. 

Liefs Debby 

1 opmerking:

  1. Je slinger is super leuk geworden! Daar zullen ze wel blij mee geweest zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-