vrijdag 11 juni 2021

Lovely day!!!

 Als er mooi stoer papier uit komt dan vind ik dat meestal terug in mijn design team pakket. En dat vind ik toch altijd zooooo vervelend



Maar niet heus. Ik vind dit papier van 13arts echt top. Mr handsome, maar stoer papier hoeft natuurlijk niet altijd voor een man te zijn. 


Ik vind dat stoer papier ook heel goed kan voor een vrouw, en in dit geval een jonge dame van 20.


Het plaatje heb ik van pinterest gehaald, maar alle andere artikelen zijn in de webshop te vinden en zijn door bianca allemaal onder aan dit bericht geplaatst met een linkje. Dus even op de afbeelding klikken en je komt gelijk bij het juiste product uit.


De blaadjes van craft emotions vind ik ook zo mooi,ze springen met deze mooie kleur blauw echt uit de creatie


De slimeline kaart is een mengeling van 2 producten, een mal van marianne design en een mal van ddbd. Zo zie je dat 2 verschillende merken heel goed met elkaar te combineren zijn. 

Achter de creatie heb ik een standaard geplaatst zodat hij mooi kan blijven staan 

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

   

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-