vrijdag 18 juni 2021

You

 Bijna Elke donderdag heb ik met mijn vriendin een frobel afpraak staan, zo dus ook deze keer, maar ik moest nog met mijn creaties beginnen voor het design team, dus ben ik samen met haar deze creatie gaan maken. Ieder zijn eigen creatie natuurlijk, maar zo had ik wel al mijn eerste creatie voor het design team



Ik bedenk niet al mijn creaties zelf hoor, ik kijk veel filmpjes via Youtube en op pinterest vind ik ook heel veel leuk dingen en zo heb ik deze creatie ook gevonden, Hoorde via via dat Janet Blauw hem toevallig ook in een wokshop gegeven had in haar eigen groep, daar ben ik geen lid van maar puur toeval dat het dus dezelfde creatie is geworden.


De delen waar ik de bloemen op heb gedaan, kun je draaien. als je ze naar boven draait zoals op de foto hierboven, dan kun je de kaart open maken


Ik vind het altijd wel erg leuk als mijn creaties iets extra's kunnen, Of meer dan 1 vouw hebben als in een gewone kaart, die maak ik ook wel hoor, maar dit soort creaties vind ik persoonlijk erg leuk om te maken


Ik heb op dezecreatie weer erg veel tekst stempels van Crafts Emotions gebruikt, zo leuk al die wat grotere stempels


Deze  hele grote stempel in het midden is een een van Karin Joan uit de missees serie, Ook heel erg leuk


Ik heb er lege witte stukken cardstock in geplakt een er een camera stempeltje op geplakt, het idee was om er een klein herinneringsalbumpje van te maken, want mijn dochter doet dit jaar alweer voor de 3de keer eindexamen en hopelijk heeft ze over niet al te lange tijd haar 3de diploma op zak.


De bloemen heb ik zelf gemaakt met foam 0.8mm erg fijn werken dat dunnere foam worden de bloemen ook een stuk mooier van


Heb ook nog met een nieuwe mask mal van Dutch doobadoo gewerkt en distress oxide inkt.
Was weer een leuke creatieve middag met mijn vriendin met dit als eind resultaat

groetjes Debby 
Design Team lid bij Hobbyshop Veldmaat

 

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie creatie Debby.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Wat een mooi model kaart en leuke details.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-