dinsdag 3 augustus 2021

BLOGHOP samen creatief #16

Samen creatief #16 is net gegeven door Rikie. Zoals altijd hebben ook wij van het design team deze creatie gemaakt.


En zoals elke keer hebben we er met z'n alle weer compleet verschillende creaties mee gemaakt


En deze keer is er nog meer te zien als anders, want ons team is uitgebreid met 2 nieuwe design team leden. Renate en Amber, dus vergeet niet om ook daar langs te hoppen


Ik vind het een erg leuke creatie die rikie bedacht heeft voor ons.  En ik hoop ook veel creaties van jullie terug te zien.  


Het is ook wel heerlijk weer om creatief bezig te zijn. Gelukkig is het droog weer maar echt warm vind ik het niet dus perfect weer voor onze hobby


Ik heb een andere dutch doobadoo mal gebruikt als die rikie tijdens de live gebruikt heeft. Ik heb een hoop mallen, maar deze had en heb ik nog niet in mijn bezit


Maar met een andere shape art mal gaat het ook prima. Ik heb er een pocket tag van gemaakt. Voor in de pocket die we in de kaart gemaakt hebben




Dat heb ik zowel bovenin als onderin gedaan en in het midden heb ik weer 2 kleinere tags gemaakt zoals op de foto hieronder te zien is


Mag ik jullie bedanken dat jullie weer langs mijn blog zijn gehopt. Altijd leuk om te lezen wat jullie van mijn gemaakte creatie vinden.

Dan is het nu tijd om door te hoppen naar 



Vergeet niet om bij ALLE design team leden een reactie achter te laten alleen als je bij iedereen reageerd maak je kans op een leuke prijs

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop veldmaat xxx







14 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gemaakt. Ook zulk leuk papier heb je gebruikt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Debby super leuke creatie. De labels geweldig zoals jij ze gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem prachtig Debby. Je hebt een beetje dezelfde kleuren als Elly gekozen, maar toch is het een heel andere uitvoering. EN het is inderdaad perfect weer voor de hobby. Met deze bewolkte dagen heb je niet echt zin om buiten te gaan zitten, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Debby en je tags vind ik super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie creatie heb je gemaakt Debby en wat hebben we toch een fijne hobby.
    Het is een beetje vreemde zomer met veel regen en inderdaad gissteren was het maar frisjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie creatie, Debby. Ook met mooie details.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW deze is ook prachtig gemaakt…..complimenten…..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en prachtig designpapier . Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jouw creatie is prachtig Debbie....je hebt ook schitterend papier gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie romantisch vintage creatie!
    De tag zijn iets extra's.
    Heel leuke gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook al zo mooi Debby. Prachtig gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je jous versie in een prachtig stijl verwerkt. Heel erg mooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-