vrijdag 10 september 2021

Gezellige feestdagen

Met mijn verjaardag heb ik een hele leuke essentials mal van studio light cadeau gekregen van Anneke van Hobbyshop Veldmaat, die moest ik natuurlijk gelijk gebruiken zodat ik ook aan jullie kan laten zien hoe leuk deze mallen zijn.


het is een soort van cadeau envelopje, maar ik heb hem als cadeau tag gebruikt in samen werking met het design papier van dutch doobadoo.


en bij dit papier pakket zitten ook weer uitdruk vellen met hele leuke rendieren en leuke kleine plaatjes die ik op de tags in de envelop gebruikt heb


op de tags heb ik stempels van Crealies gebruikt, ik vind die echt helemaal het einde als je geen geld cadeau wil geven maar bijvoobeeld zelf met de jarige wil gaan shoppen of lunchen


vergeet niet om er een bedrag op te zetten voor het uit te kiezen cadeau anders kan het een duur cadeautje worden.....hihihi


fijne dag weer en alvast een fijn weekend

 

2 opmerkingen:

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-