zaterdag 11 september 2021

Super happy birthday

Vandaag is mijn designteam. En Mutsenmaatje Elly jarig. En dan moeten we natuurlijk aan de slag om een creatie te maken


Mijn andere designteam mutsenmaatje bianca heeft me besmet met een virus. Gelukkig is deze minder erg om mee besmet te raken. Het is namelijk het knip virus. En dan je creatie 3d opbouwen


Dat deed ik voorheen dus nooit, maar haar creaties zien er altijd zo leuk uit dat ik het op de verjaardagskaart van elly toch ben uit gaan proberen.


En met wat hulp van onze bianca ben ik toch erg tevrede met deze creatie.


En ik hoop dat Elly hem ook erg leuk vind. Inmiddels heeft ze hen ontvangen dus kan ik hem ook met jullie delen


Lieve Elly fijne verjaardag maak er een mooie dag van 

Groetjes Debby 

 

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel Debby voor je mooie kaart! En je knipwerk zo fijntjes het was erg mooi, zei het gelijk tegen mezelf hardop oh ze heeft flink aan het knippen geweest.
    En heel erg bedankt voor het mooie dsp.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-