maandag 24 januari 2022

Mutsen Cluppie live #4 waterval journal

Wat was het weer gezellig druk. Sorry als ik soms iets te snel ging ben dan zo enthousiast met maken en vertellen dat het reageren en lezen soms word vergeten


Maar hier mijn gemaakte creatie van de waterval journal uiteraard heb ik deze ook al ruim van te voren gemaakt. We werken alvast in het vouwen zodat we rustig alle tijd hebben om mooie nieuwe creaties te bedenken, te maken, filmpjes van te maken en werkbeschrijvingen


Er komt nog heel wat voorbereiding bij kijken bij zo'n live,  en al is het soms echt heel veel werk we doen het met plezier


En vooral al jullie leuke reacties en mooie creaties maakt het zo de moeite waard. Mijn dank daarvoor. Vandaag gewoon over de 1500 volgers heb gegaan. Zo super leuk


Maar even terug naar mijn creaties. Ik heb design papier van Maja Design gebruikt. Vind deze kleuren combi echt zo goed bij elkaar passen


En dan mijn 2 grote vrienden erin verwerkt. En mooi klein albumpje om ze in te bewaren



Vergeet ook vooral niet om bij Mutsje #1 BIANCA langs te gaan om haar creatie te bekijken op haar blog. 

Fijne avond groetjes Debby mutsje #2

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige waterval journal heb je gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie Debby , vind het papier ook heel mooi.
    Wat een leuke live, dank je wel daarvoor.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteravond een heel verhaal maar kon niet publiceren vandaar nu nog maar eens proberen.
    Dit is nog eens een gave kaart met dubbele waterval! Vind het altijd prachtig als er zo lekker veel te zien is en het is een hele toffe creatie....leuk ook de pockets en mooie foto's!!!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige creatie Debby. Erg gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt en wat een grappige foto's van het zwarte hondje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooow dit is wel een hele gave creatie geworden Debby!
    Prachtige papiertjes en die dubbele watervallen.... zo gaaf en dan die pockets er nog bij!!
    Ben er helemaal weg van Debby!! Echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben altijd te laat met mijn reactie maar wat is hij gaaf geworden en we hadden zo veel mutjes die ons gingen volgen, heb je gezien hoeveel we al in de map hebben staan. Lekker gedaan meis en we zitten bijna op 1.600 met zijn 2en.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-