vrijdag 21 januari 2022

Mutsen cluppie sneak peek #4 live 24 januari

Vandaag laat ik jullie mijn sneak peek zien van de creatie die we maandag 24 januari samen met jullie willen gaan maken.


 Daar hoort natuurlijk ook wat voorbereiding bij vandaar dat we ook al een boodschappenlijstje voor jullie hebben



Wil je zeker weten dat je niks mist. Meld je op ons mutsen cluppie op Facebook dan aan bij evenement en je krijgt een herinnering zodra we Live gaan

Tot maandag 19.00u op ons mutsencluppie 
Groetjes Debby muts #2

1 opmerking:

  1. Hoi Debby

    Super mooie sneakpeek .
    Ik ga zeker kijken

    liefs en creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-