dinsdag 27 juli 2010

GORJUSS GIRL


Had een papier blok gekocht bij de action.
maar kwam ook papier tegen waarvan ik dacht wat moet ik daar nou mee.
Maar achteraf ben ik super blij met het bloemen papier.
Heb ook een nieuw soort techniek gebruikt.
zag wel vaker dat de stempel afdrukjes dezelfde kleur/motief kleding hadden. maar het nog nooit zelf uitgeprobeerd. Maar nu dus wel een keer gedaan en ik vind het erg leuk dat het jurkje hetzelfde bloemenmotiefje heeft als de achtergrond van de kaart. de bloemen die rechts onder op het kaartje zijn geplakt met foamtape heb ik ook uit dat papier gehaald. zo vormt het een mooi geheel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-