Posts tonen met het label 2015: DT- kaart Creatalicious. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 2015: DT- kaart Creatalicious. Alle posts tonen

woensdag 15 april 2015

Challenge # 74 embossing wet or dry

Wat vliegen de maanden toch voorbij. We zitten alweer op de helft van de maand april en dat betekend dat het weer tijd is om mijn creatie te laten zien die ik voor het Design Team van Creatalicious heb gemaakt.
 
Dit is tevens ook mijn laatste creatie die ik gemaakt heb voor Creatalicious. Ik ben maar een korte tijd DT-lid geweest van deze challenge blog, maar een nieuwe uitdaging is er op mijn pad gekomen begin maart en die moest ik met 2 handen aanpakken, want dat ligt helemaal in mijn straatje. En om niet al mijn creatieve tijd kwijt te zijn aan verplichte challenges heb ik besloten om met het DT-schap te stoppen bij dit challenge blog. Maar om ze wat tijd te geven om een nieuw DT-lid te zoeken ben ik er nog 2maanden mee door gegaan. Maar dit is dus mijn laatste maand en laatste creatie voor Creatalicious De challenge van deze maand is:
 
"Embossing wet or dry"
 
 
 
Van onze sponsor  Sparkles & Sprinkle konden we weer kiezen uit een aantal stempels. Ik heb gekozen voor de "Birthday friends stamp" kijk die oudjes eens plezier hebben. En de tekst die erbij stond vond ik ook wel toepasselijk en zeer zeker waar.
 
Zou het erg leuk vinden als mijn blogvolgers eens een kijkje kwamen nemen bij Creatalicious en gezellig mee doen aan deze challenge.
 
Liefs Debby ♥
 
 

zondag 15 maart 2015

Challenge # 73 Anything Goes


De 3de challenge van het jaar alweer bij Creatalicious en dat is deze keer een


"anything goes challenge
"

Wij hebben een stempel van onze sponsor gekregen



We mochten van The Paper Shelter kiezen uit 2 stempels. Ik heb voor dit elfje gekozen met de tekst My hair. Is het geen schatje. Ik heb de druppels gemaakt met de transparante pearlpen
 
 
Als je deze maand mee doen aan onze challenge maak je ook nog kans op een leuke prijs van onze Sponsor een  $15 Gift Certificate van The Paper Shelter

 
 
Liefs Debby ♥

zondag 15 februari 2015

Challenge # 72 NO square or rectangle cards

 
Vandaag gaat Challenge #72 van start bij Creatalicious. Voor mij challenge #2 als Design team lid. De uitdaging van deze keer is er een die helemaal in mijn straatje past. Namelijk
 
"geen vierkanten of rechthoekige kaart"
 
 
Nou ik ben dus mijn freubelkeuken in gedoken en ben een hartjes doosje gaan maken. Want het was gister Valentijnsdag en dat vond ik wel een leuk idee om daar mee aan de slag te gaan.

 
Onder het hartje zit een doosjes verborgen en daar heb ik voor de foto even pepermuntjes in gedaan, maar de ontvangster heeft er chocolaatjes in gehad, want dat hoort er een beetje bij bij Valentijnsdag vind ik. Valentijnsdag is eigenlijk voor geheimen liefdes, maar ik vind dat je op deze dag ook aan vriendinnen die belangrijk voor je zijn mag laten zien dat ze speciaal voor je zijn. En mijn overblijf vriendinnetjes konden wel een extraatje gebruiken en het is maar een kleinigheidje. Het gaat om het gebaar

 
Nog ff een close-up fotootje maar ook nog wat extra informatie. Want als je mee doet aan deze challenge maak je ook nog kans op een leuke prijs van onze sponsors


 Scrappiness Designs
offer a $7 coupon for the winner!
 
&

 
Liefs Debby♥

donderdag 15 januari 2015

Challenge # 71 Winter......... !!!

Hallo Bloggers.
 
Vandaag mag ik dan eindelijk mijn kaartje laten zien die ik voor  Creatalicious gemaakt hebt. Ik ben daar vanaf nu Design Team lid en dat vind ik echt erg leuk om te doen. Het is een maandelijkse challenge en je kan leuke prijzen winnen. Dus ik zou zeggen doe gezellig een keertje mee. De challenge van deze maand is:
 
Challenge # 71 Winter
 
dit is de kaart die ik gemaakt heb met het thema Winter
 
Ik heb gebruik gemaakt van de stempel alannah and snowball die gesponsord werd door Stamp Art Design. Het afdrukje heb ik natuurlijk weer ingekleurd met mijn distress markers en heb gebruik gemaakt van een shaped mal van Dutch Doobadoo.  

 
Neem ook eens een kijkje op het blog van Creatalicious zodat je kan zien wat mijn mede design team leden gemaakt hebben . Hier nog even de sponsors van deze maand want als je mee doet maak je ook nog kan op leuke prijzen.
 
Blog  -   Facebook
de prijs is 5 images naar keuze voor de winnaar
 
Bizzy Bec's

 en hier kun je een Memory Box Die winnen. welke dat is, is nog een verrassing want hij is afkomstig uit de nieuwe collectie...

 
Liefs Debby ♥