donderdag 15 januari 2015

Challenge # 71 Winter......... !!!

Hallo Bloggers.
 
Vandaag mag ik dan eindelijk mijn kaartje laten zien die ik voor  Creatalicious gemaakt hebt. Ik ben daar vanaf nu Design Team lid en dat vind ik echt erg leuk om te doen. Het is een maandelijkse challenge en je kan leuke prijzen winnen. Dus ik zou zeggen doe gezellig een keertje mee. De challenge van deze maand is:
 
Challenge # 71 Winter
 
dit is de kaart die ik gemaakt heb met het thema Winter
 
Ik heb gebruik gemaakt van de stempel alannah and snowball die gesponsord werd door Stamp Art Design. Het afdrukje heb ik natuurlijk weer ingekleurd met mijn distress markers en heb gebruik gemaakt van een shaped mal van Dutch Doobadoo.  

 
Neem ook eens een kijkje op het blog van Creatalicious zodat je kan zien wat mijn mede design team leden gemaakt hebben . Hier nog even de sponsors van deze maand want als je mee doet maak je ook nog kan op leuke prijzen.
 
Blog  -   Facebook
de prijs is 5 images naar keuze voor de winnaar
 
Bizzy Bec's

 en hier kun je een Memory Box Die winnen. welke dat is, is nog een verrassing want hij is afkomstig uit de nieuwe collectie...

 
Liefs Debby ♥


1 opmerking:

  1. Such a pretty card. I love the cool greys you have used. I also loke the snowflake shaped card. Have a nice weekend. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-