woensdag 14 januari 2015

Challenge #242 Something new

 
GOEDE MORGEN ALLEMAAL
 
Vandaag is het challenge time bij Fab 'n' Funcky. Een paar dagen geleden ben ik gevraagd om hun Design Team te komen versterken en daar heb ik uiteraard JA op gezegd, Dus ben ik het weekend aan de slag gegaan om mijn aller eerste creatie te maken. De challenge is
 
"Something new"
 
 
Dat kan natuurlijk van alles zijn, nieuw huis, nieuwe baan, de geboorte van een baby of nieuwe spullen om mee te freubelen. Dat laatste is voor mij het geval, ik heb mijn nieuwe distress inkt markers gebruikt en tijdens het maken van het kaartje moest ik denken aan het feit hoe leuk ik het vind om Design Team lid te zijn, dus daar heb ik de tekst op aangepast

 
Komen jullie allemaal een kijkje nemen op het blog van Fab 'n' Funcky om te kijken wat mijn mede Fab Girls gemaakt hebben en zou nog leuker zijn als jullie mee deden aan de challenge. De sponsor van deze week is Di's digi stamps
 
 
Liefs Debby ♥

10 opmerkingen:

  1. Lovely card Debby, super image and I love all your embellishments, great card for your first challenge on our Design Team.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card Debby for your 1st challenge...Lovely image...great details and colours...Joolsx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Debby! You've made a brilliant start for Fab n Funky! It's a wonderful design, sweet image and I love your colour choice!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely gorgeous Debby and so adorable...Welcome to the team!
    Hugs
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super bjoetie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card for your first week at Fab'n Funky, Debby - love your colour combo.
    Alison xxx
    (When I only put 2 kisses on a card my granddaughter - who is half Dutch - says Nana's got it wrong!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous creation Debby...love your work. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this monochrome card xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is fabulous Debby - i just love the neutral tones and lovely design - welcome to Fab'n'Funky hugs judith x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Debby, gorgeous creation hunny. Love all your layers and the gorgeous card shape. Sweet Tilda too. A fabulous first creation as Fab 'n' Funky DT. Welcome to the team! Hugs, Wends x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-