zondag 4 januari 2015

Liefs ..................... !!!

Goede morgen allemaal. 
De eerste creatie van 2015 is een feit. Het is dan wel mijn 2de blog berichtje van dit jaar, maar die creatie had ik voor Country vieuw in 2014 nog gemaakt.
 
 
Vanmorgen heerlijk aan de slag gegaan met deze creatie, Heb weer een shaped mal van Dutch doobadoo gebruikt om deze creatie te maken. Al het papier dat ik voor deze kaart gebruikt heb komt uit met rest papier moet.............Nou moet ik niet liegen het achterste donkerbruine papier heb ik uit mijn cardstock kaart papier gepakt en die was nog nieuw. Maar de rest komt allemaal uit met restjes bak. Daarin kom je toch best nog wel eens leuke stukjes papier tegen. Wie wat bewaard die heeft wat zegt het spreekwoord maar dat is in dit geval zeker zo

 
Ook weer erg veel gebruik gemaakt van stansjes van Noor-design. Wat zijn ze toch leuk en wat brengt Jolanda van Noor-design toch steeds weer super leuke dingen uit. Het zal wel moeilijk worden om niet al te veel crea spullen te kopen dit jaar, maar ik wil proberen om dit jaar niet zoveel uit te geven aan mijn hobby, heb echt nog zoveel spullen liggen die ik niet of nauwelijks gebruik en ik heb ook nog erg veel projectjes liggen. En ik wil ook erg graag een keer nieuwe meubeltjes in huis en als je dat dan doet wil je ook nieuwe accessoires en misschien ook nog wel een nieuw behangetje dus wil mijn centjes die ik normaal voor mijn hobby weg leg zoveel mogelijk proberen weg te leggen en in mijn huisje stoppen. Gelukkig heb ik ook nog 2 freubelmaatjes en die hebben weer andere dingen en stansjes dan mij dus dan kunnen we eens wisselen en van elkaar lenen. Het is dus niet alleen super gezellig om freubelmaatjes te hebben ook nog eens heeeeeeeeeeel erg handig. hahahahahahaha  
 
 
Maar even over mijn eerste creatie van dit jaar. Ik heb lekker met mijn nieuwe distress markers gekleurd en ik ben er zo vreselijk blij mee. Vind het inkleuren van stempel afdrukjes toch zo heerlijk ontspannen, echt helemaal mijn ding dat kleuren en met de distress markers gaat het echt super fijn.
 
Liefs Debby ♥ 
 

4 opmerkingen:

  1. inderdaad erg handig om freubelmaatjes te hebben....
    en onze eerste freubelafspraak is al snel....gezellig!!!
    erg leuke creatie weer....(treed in herhaling....want al jouw creaties zijn leuk!)
    liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet card. Congratulations on your DT post over at Creatalicious. Looking forward to working with you. Happy New Year. Hugs Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige creatie Debby
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-