maandag 19 januari 2015

Happy BDAY.................!!!

 
Goede morgen
 
Mijn laatste weekend dagje is aangebroken. Moet straks wel even overblijven maar dat vind ik wel gezellig met al die kleine hummeltjes. Hopen dat het een beetje droog is zodat we lekker naar buiten kunnen. want binnen spelen vinden ze niet altijd even leuk, daar kunnen ze niet echt hun energie kwijt
 
 
 
 
Gister ben ik verder gegaan met dit kaartje. Was er bij mijn Freubel vriendinnetje Ayten aan begonnen, maar wist niet meer zo goed wat ik er verder mee wou. Dus hem even weggelegd en gister zag ik het ineens en ben ik er verder mee gegaan. Het afdrukje had ik toevallig ook nog gekleurd liggen en paste precies bij dit afdrukje. Ook in mijn bakje met al uit gestanste dingentjes gekeken en daar vond ik deze stans van Noor ................dus eigenlijk was het kaartje ineens vrij vlot klaar

 
Heb alleen zelf even rol roosjes gemaakt en een bingo stempeltje erbij gepakt, postzegel stansje met een tekst stempeltje en mijn buitenkant was klaar. Toen de binnenkant. Envelopje gemaakt met de DDBD mal zo handig en zo makkelijk te maken. Heb me vanmorgen ook aangemeld voor de nieuwsbrief van DDBD want vind hun shaped art mallen zo leuk. En nu blijf ik steeds op de hoogte van nieuwe artikelen...................leuk leuk leuk

 
Maar de binnenkant. Ik heb de vlaggenstans van La-la-land ook maar weer eens voor de dag gehaald, want hij is echt super leuk. Ook eens in de bak met vergeten houten tekst stempels gekeken en daar vodn ik de "Party time" stempel tussen. En de mooie houten tekst stempeltjes heb ik nu maar op oog hoogte gezet, zodat ze niet meer vergeten worden.
 
Nou ik ga maar eens wat huishoudelijke klusjes doen, daarna overblijven en vanmiddag komt een kennisje gezellig freubelen dus ik ben er maar weer druk mee vandaag
 
Liefs Debby ♥

5 opmerkingen:

  1. Hi Deb, Gorgeous card...sweet image and pretty colours...Julieannex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, mooie bloementoef!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's lovely Debby! Beautiful flowers, sweet image, lovely colours!
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Debby...this is adorable, what a gorgeous card xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-