donderdag 15 januari 2015

Waxine licht houders gedecoreerd !!!

Goede morgen allemaal
wat is het koud en guur weer buiten. Het is echt weer om bij de verwarming te zitten, of lekker met een dekentje op de bank te liggen. Gezellig de kaarsjes aan in huis, En wat is er dan leuker om je zelf gedecoreerde waxine licht houdertjes aan te steken
 

Gister was de eerste vrouwenclub van dit jaar. we moesten een lowbudget activiteit hebben. Door de jaren heen hebben we al heel wat dingen verzameld en heb ik eigenlijk alleen maar waxine licht houders gekocht voor 0,29ct bij de action. wat mos achtig spul bij de Xenos en de takjes had een van de vrouwtjes meegenomen. Bedankt Manuela jou takjes waren vele male mooier dan de mijne. Leuk lint erom heen en leuke houten hartjes erop met dank aan Ruth en mijn waxine licht creatie is af

 
Ben er erg happy mee, Nou vanavond er nog een waxine lichtje in en aansteken, benieuwd hoe het er dan uit ziet. Maar ik ga mezelf nu eerst maar eens in mijn regenpak hijsen want we moeten weer aan het werk en zo als het er nu uit ziet blijven we niet droog op de fiets en zullen we ons stevig vast moeten houden anders waaien we nog weg. Gelukkig heb ik na vandaag lekker weekend
 
Liefs Debby ♥

4 opmerkingen:

  1. Gezellig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow heel creatief en errug mooi gemaakt, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er gezellig uit zeg
    heel erg leuk gedaan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi
    Wat heb je dat leuk gemaakt .
    staat super gezellig en zeker bij dit weer .
    Fijne dag '
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-