zondag 12 juni 2011

zomaar een berichtjes


met mijn creativiteit is het momenteel ver te zoeken, maar we zijn op vakantie geweest dus we hebben weer genoeg foto's gemaakt, deze week even wat foto's bestellen en daarna kunnen we weer aan de slag met een scrapalbum maken............moet er ook nog een maken van onze lieve franse bulldog pup BARNEY, hij begint lekker te groeien en is super nieuwsgierig, onderzoekend en lief. Maar ook erg ondeugend hij begint tandjes te krijgen dus hij knaagt er vrolijk op los.............helaas ook aan mijn salon tafel. Het zindelijk worden schiet ook nog niet echt op.........hier en daar heeft hij nog wat foutjes, maar het kwartje moet toch wel een keer gaan vallen en tot die tijd moeten we gewoon nog veel en vaak naar buiten


3 opmerkingen:

  1. hoi debby

    ooooch wat is het een scheetje!!

    wat een lief koppie,dit zijn mijn favoriete honden, dogachtige ik heb zelf 2 boxers!!

    jammer dat je geen inspiratie hebt komt vanzelf weer terug heb ik ook regelmatig!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat een gave foto!! en die oren zijn helemaal perfect!!
    Geniet er maar lekker van.

    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattige foto's van Barney.
    Veel succes met de foto's.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-