zaterdag 2 juli 2011

2 paar oorbellen


Mijn dochter had uit een soort kauwgomballen automaat een telefoon bedeltje van little petshop getrokken. heel erg leuk dus mama wou er ook wel een. maar dat was precies dezelfde dus allebei nog 1 keer aan het automaat gedraait en toen kwamen er 2 hertjes uit. Toen we thuis kwamen bedacht ik me dat ik nog oorbelhaakjes had liggen. dus thuis even aan het knutselen gegaan. met als resultaat dat ze 2 paar nieuwe oorbellen heeft die niemand anders heeft. Nou was ze er zo blij mee en heeft ze nog een aantal keer gedraait aan het automaat maar nu kreeg ze steeds verschillende.misschien volgende keer meer geluk op een dubbele



2 opmerkingen:

  1. Hallo Debby,

    Super origineel gewoon, zéér leuk bedacht hoor !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    ze zijn erg leuk, een heel leuk idee!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een berichtje bij mijn creatie achter laat. vind het altijd erg leuk om te lezen. je reactie maakt bloggen voor mij nog leuke

Liefs Debby -xx-